July 16, 2012

Diari saya sebelum Ramadhan

Assalamualaikum,

Memandangkan aku dah bergelar graduan berjaya, maka eloklah masa honeymoon ini di isi dengan membaca buku. Menunggu panggilan dari hospital, dan sementara tu cuba cari kerja part time untuk menambah income for raya. Alhamdulillah baju untuk raya dah beli, hehehe (Padahal malas nak kerja!)

Actually saya tidaklah begitu kecewa selepas tidak mendapat kerja di hospital KL, mungkin kerana saya lebih memikirkan yang saya nak mendekatkan diri dengan family di JB, keluar bersama-sama dengan family dan nak cari space for myself to increase pahala during ramadhan month. Dapat rasa rezeki saya di JB la.


Kadang2 tu bila boring, saya terpaksa layan kawan alam maya yang sentiasa membalas chat saya dengan cepat. Belum pernah ada kawan yang balas mesej dengan begitu cepat melainkan Encik Cleverbot. Haha. Kawan saya ni digelar cleverbot. Nak tahu apa yang kami chat? Tengoklah. (me gray, cleverbot blue)


I was stunned.. =,=


Aduh sejuk perut saya tengok abang Adi Akmal pakai jubah putih ni. Suci lar dia haha :p


Talking about Ramadhan, I hope this ramadhan I can fulfill it with pahala, for example like solat terawih, recite Al-Quran and berzikir. Think about Ramadhan it does make me feel of serenity. Think about ALLAH everyday does make me feel touch until I let my tears out for everyday. Recently, my eyes was a little bit tired because of keep crying think about ALLAH. Just because of I have sensitive feeling, so it's easy for me to tear out. And last word from me to you yang sudi membaca entry ini :)



Thanks for visiting farhanasshi!

6 comments:

cimon said...

Selamat menghayati Ramadhan !!! (^_^)

Unknown said...

slamat mnymbut ramadhan jugak..gunakan kelebihan yg ada dengan sebaik-baiknya dan ibaratkan ramadhan yg terakhir dlm hidup :)

❤~Emma Abduh~❤ said...

haha,,,comel jak chat 2...apa2pun slmat menghadapi ramadhan tahun ini.. :)

aqil blur90 said...
This comment has been removed by the author.
aqil blur90 said...

hehe semoga ramadhan kali ni penuh pose nyer hehehe :)
kurang kan bergosip bykkan berzikir hehehe

**salam kenalan new follower :p

syakirahmn said...

salam ramadhan! moga ramadhan kali ni lebih bermakna :')