March 22, 2011

Tolong ajari aku

Ayah tolong ajar ana cara makan yang pantas dan tidak lemah lembut di depan orang ramai. Ajar sekali cara2 nak makan yang tak serupa macam pengantin.. Serius ni!! (Dengan sambil merayu dan melutut). Wah kadang2 jeles gak, tengok orang lain makan dengan pantas dan makan dengan mulut yang besor. Wah jeles!! Kenapa aku nak jeles ek? Memang la.. sebab aku sorang jer lembap giler bila time nak makan.. Kunyah satu2.. Ikut hadis nabi. Tapi itu sunat.. Tapi boleh tak ajar aku makan laju2 dengan makanan yang hadam..

Ta ley la, aku makan memang lambat.. Tolongg!!!



I'm begging youuuu!!
Please teach me how to eat fast!

2 comments:

cimon said...

kalo makan pantas...nanti akan termakan banyak...nanti jd comeyy mcm aku (^v^)hihihi

farhana said...

haha =p
knp ko rajin giler ea komen blog aku?\
^_^