January 2, 2011

Mak dah kata jangan

Haaaa malas la nak cerita. Kan mak dah pesan jangan call mak lagi.. Kenapa bapak tak paham? Mak tak suka bapak call2 orang tengah2 malam buta ni.. Nak buat apa? Mak nak tido laaa.. Ganggu jer.. Baik bapak pegi call orang yang bapak lagi sayang lagi cinta daripada call mak. Lagipun mak dah pesan.. mak taknak ada kaitan dengan bapak lagi.. Hahahaha Apala aku merepek ni.. Aku suka cakap berkias-kias supaya tak ramai yang pasan apa sebenarnya yg aku cuba sampaikan..

Nasib baik bapak dah tak call mak lagi, lega hati mak oii.. akhirnya bapak dah fed up call mak lagi sebab mak tak angkat call bapak.. Bapak mesti paham kenapa mak xnk angkat call dari bapak.. Sebab mak xnk cakap dengan bapak lagi. Haha ada faham.. Mak anggap kita tak pernah ada hubungan walaupun sebagai kawan.. Dan mak tak nak ada kaitan dengan bapak lagi. Dan mak akan cuba maafkan kesilapan bapak.. Bapak tak sedarlah bapak pernah buat hati mak terguris.. Haha

Harap bapak jangan call mak lagi. Mak akan makin sedih jer.. Kalau bapak faham la.. haha. .

Jangan salah sangka.. aku ni bukan nyah tapi aku adalah wanita sejati ok. Hehehe.. Aku berlakon jadi nyah sekejap.. Hahaha Ayat2 nak tutup kesedihan la ni. Awww sejukla hari ni.. tadi mak bangun pagi.. kaki ni dah menggeletar dah sebab bilik sejuk sangat.. Hari mak nak balik hostel, dalam pukul 8 lebih mak kene gerak pergi Bukit Kempas. Esok sambung praktikal.. Weeee~ Dada..

aww mak tak sukala..!

5 comments:

cimon said...

mak tak heran laa ngan ko nyah...mak lg meletop!! aww !!

hahaha (^v^)

p/s:mak block jek no hp tu nyah... aww !!!

farhana said...

hahahaha

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

Mohammad sabri said...

fahana wat happen...hehehehe..nyah x heran la..

farhana said...

sabri... :((