September 30, 2009

Facebook ngn Myspace samer jer..

Facebook... aku malas nak bukak, nanti mesti ader jer yg nk msj ngn aku.. Bukanlah nak kata tak suke, cuma boring la kene layan ramai orang.."HAII apa kaba.." Dah biaser sangat aku dengar..Maksud aku, bukannya sorang, 8 atau 6 sekaligus yang bagi msj.. mana x penat. Malas nak layan.. sorry jejaka2 kat Facebook yer. Ngah2.. Ada yang nak ajak aku ni.. " Hai awak jomlah jadi bini saya no. 2" Whatttttttttttt the fishhh!!!!! Terkejut beruk aku.. Aku register kat Facebook cuma nak berkawan jer, bukannya nak jadi bini orang. Haha bile dipikir pikirkan-balik, kelakar gak, ada juga orang macam ni. Haishh satu bini pon x cukup ker? Laki zaman sekarang macam tu la kan. Tak cukup satu nak dua, tak cukup dua nak tiga, tak cukup tiga nak empat. Cukupkan kuota.. Huhu. Naseb baik aku single, kalau tak dah lama aku bagitaw pakwe aku. Mana aku nak minat ngan laki orang. Aiseh, I'm sorry to say I cannot do that.. haha. Myspace, memang samer jer ngan Facebook. Cume kat ms orang yang berperangai pelik macam kat Facebook kurang sikit. sebab tu aku selalu on9 kat ms. Walaupun ramai yang cakap klo kat ms ni agak sosial sikit.. Tapi pada aku biaser2 jer. =) Kepada rakan2ku yang akan menghadapi Final exam sama ada kat matrix ataupon kat Universiti, Selamat Berjaya k. Moga2 dapat jawab soalan dengan baik.. aminn

7 comments:

Muzakkir Al-Hafiz said...

adeh...adek oiii...
facebook org mane de add org sembarangan...tuh la g approve sgt sape suroh...tp at least fb nih lagi baik la kalo kamu add kawan2 yg dikenali jer...ms yer la...kalo nak add org x knal pon

NA said...

betul hafiz :D

mamariesya said...

ai farhana... akak suker tgk awak...nak kenal leh

farhana said...

hafiz
thnx hafiz, oh kat fb sye x penh add org yg sembarangn la.. org yg sembarangn tu add sye.. hehe.

kerolizwan
;)

mamariesya
bole jer sis, sye biaser2 aje ;)

mamariesya said...

thanx my dear...
i really xcited 2 know a life of nurse...hehehe
da nak stat prktikal eh...gudlak 2u...take care of ur pt.

farhana said...

mama
oh yeke, hehe klo begitu, keep in touch ngn my blog la

thanx sis :) insyaALLAH klo patient x byk ragam

fasha cakepz said...

blogwalking nicedream2day, link my blog ;)