June 28, 2009

Jumpa baby kat TASKA


Yeye, jumpa budak2 kecik kat Taska, tempat mak keje, gyler geram aku ngn diorang. Aha lama gyler ni x cubit pipi baby. Nak cubit tu janganla depan mak baby, kang kene x pasal2 aku ni.. :P hehe. Harap2 aku dapat jaga bahagian baby kat nursing.. beshnya jaga baby. Diorang comell!! Nak jer aku peluk diorang kuat2! GERAMMMNYEE!! haha I do love baby. But not naughty childrens oke.



budak ni macam cina skit.. tapi die melayu
aha anak aku ni.. :P

elele, cenyum tak nampak mata.. haha. cute la die

Aku geram ngan budak ni. Nama die Hafiz! haha
anak kedua aku ni.. wehee~

my mom and the other kids

korang nampak! muke kiteorang sama.. haha jejak kasih jejak kasih..
ahah gurau jer.. >.<
budak ni lagi tembam ouh hoho

Diorang suke gyler weyh bile kene amek gambar, lebih2 lagi bila aku amek gambar diorang. Mesti diorang gelak.. haha. Harap maklum, semua gambar baby ni hanyalah untuk tayangan blog aku jer. Bukan untuk dijual ok. :D Anak orang weyh.. ahah

8 comments:

Cik Akma said...

alaa comeyyy nyeee

farhana said...

tu ank i sebenrnya
ahah pasan la plak! :P

boy without power said...

anak ko ke??

brape org?
yg mne?

comel anak ko!
anak ko ngan sape 2??

Radiusi Maya Algebra said...

hoho,
npe x culik jew sorg bwk blk uma?;D

farhana said...

boy without power > ahah! ank aku la weyh [dlm mimpi suda ekeke]
ank aku ngan sape? eheh ntah :D

Radiusi > aha baru nk buat bende tu,
tpi xnkla, nnt kne masuk lokap plak agaga~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alololo...chumel memasing ;D

farhana said...

anuar
abg anuar, lme gyler x dgr citer u?
eheh diorang mmg comel
sme mcm i :P

kimomoto kozaima said...

waa bestnye, leh main pondok2 ngn diorng haha..best2