January 15, 2015

Happy New Year 2015

 Assalamualaikum 
 
Salam korang. Btw happy new year for 2015. I know it's a little bit late for the wish, but I insist on speaking. Hahaha. Keep strong for upcoming challenge ya. Lately I've deleted all my picture in instagram, reason?? Because not in mood to upload more picture. I love wearing beautiful outfit, but not in mood to show it to everyone. *sigh. Alasan apakah ini? ;) And bila Fana takde mood, kenkadang fana suka deactive akaun FB. hahaha.. Then active it back! :p Sekarang pun memang dah deactive. Pastu dah active balik da.. hahaha


Lately, about a weeks ago, fana ngan family pergi makan dekat restoran burgerbyte. Owner by Zizan Razak rite? Heee betul kutt. Layan jela kite ni cakap k. For my meal, I choose pasta. And namanya I don't remember. Maaf, :D

 Dah pilih menu, now it's turn to write it. Yeayy!
 Menu, harga standars belas-belas, tapi service memang superb! Pantas.. pasni nak gi sini lagi la! :)
 Nacho cheesesyyyy


 Yang ni sedap.. :D

ok salam, Thanks for reading my bebelan.
Location :
Restoran Burgerbyte
No 43 & 44 Jln Ibrahim, 80300 Johor Bahru, Johor, Malaysia

3 comments:

Anonymous said...

FB dah tutup ke? :( Takde FB baru?

cimon said...

Perghh....

Memang terbaik lah~~!!! (^v^)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Serok makan-makan macam ni.