December 28, 2013

My last entry. What!?

 Assalamualaikum
saya minta maaf tapi ini memang entry terakhir saya. Seriau jer dengar an. Hehe tak lah.. maksud aku ni entry aku yang terakhir untuk tahun ini. Jangan tanjat. Takkan lah aku nak close cenggitu jer blog aku ni. I'm still love my blog.

Tahun baru dah nak dekat, sekolah pun dah nak dekat. Selamat bersekolah lah yer adik-adikku yang tersayang. Kadang-kadang blog ni dah jadi tempat untuk aku luahkan perasaan. Dan nak cakap, thanks kepada yang sudi follow blog saya ni. Sangat-sangat menghargainya. :D

SAYA NAK MINTA MAAF BANYAK2 pasal entry yang lepas. Bukan tak nak update, but stiil waiting picture from someone to show you guys. Actually rindu sangat-sangat masa wedding Hajar n Sulaimi. Rasa macam nak ulang balik jer masa tu, sebab on that time I met someone without my notice. =)



A ah I miss him a lot. But I just send my longing to Allah. :( I just keep it in my self. Takut nak bercinta actually, but  dah jadi fitrah dalam kehidupan manusia. Manusia mencintai manusia. Tak boleh nak elak.

Aku ni memang jarang update entry, sebab kerja aku as a nurse is quite busy. Hopefully you can understand. Kadang-kadang tu kan, I hate being a nurse. And kadang2 I love being a nurse. Benci sebab  aku ni jenis tak tahan kene marah kene stress. Bila sekali dah terkena perasaan stress, rasa macam nak meletop je kepala ni. Allah jer yang tahu. Suka jadi nurse sebab nurse pekerjaan mulia.


In Syaa Allah I will be a great nurse one day. Cuma you kene belajar handle stress, belajar dari kesilapan never repeat the same mistake, belajar nak kawal perasaan bila kene marah and belajar untuk cuba berikan layanan terbaik untuk pesakit. Kadang-kadang kita kene layan pesakit lebih daripada kita layan family sendiri.

Anyway selamat tinggal 2013, selamat datang 2014. Hopefully 2014 will be my glow day for everyday, everytime,every minute and every second. I hope.. Amin.. :)

-TAMAT-























No comments: