August 19, 2013

Jadi ker tak jadi??

 Assalamualaikum
Actually, aku langsung tak tahu masa depan aku akan berubah menjadi apa. Ayah, tak lama lagi nak pencen. Pastu ayah ada register nak tukar tempat kerja di KL, KLIA. Lagi 3 bulan, jawapan akan diketahui. Huhu, dapat bayangkan tak. kalau ayah betul2 dapat pindah pergi KL, aku dok sorang2 kat JB ni hah.

"Ayah pergi KL, Ana dok sorang2 kat JB ni.."
"Takpe, nanti sebulan sekali baliklah KL.."
"Eleh.. macam confirm jer dapat KL tu.."
"Insya ALLAH, doakan.."
"Ok fine, kalau ayah dapat pergi KL, ana nak pergi Arab la,,merantau sorang2.. ;("

Kalau betulla, family aku pindah KL, aku ok jer.. haha. Sebab ramai kawan aku duduk KL. Boleh jumpa kwngkawan kolej aku nanti. Weeee... Ayah kata, jangan citer kat orang lain, takut nanti tak jadi.. Hehe tapi aku dah terciter dekat blog. Korang senyap2 aw jangan bagitahu orang lain. Hahah

Eh! Lupa nak citer, before this aku privatekan blog aku an? Sebab.. jiwa kacau. Tahap jiwa kacau aku tu dah sampai maksima dah. Tu sebab aku tutup blog. Blog kan dah jadi part of my life.

Kalau aku tak betul, blog aku pun akan jadi tak betul. Kalau aku happy, blog aku pun akan jadi happy. Begitulah, kisahnya..Kenapa blog aku kali ni takde kisah pasal raya? Sebab aku kerja time raya. OK tutup takmo citer pasal raya, takde gambar menarik pun time raya. Sedih.. Just gambar aku dengan family jer. Hehew..

 Tengokla, muka pun naturally pakai bedak cina jer. Hahaha.. Nak pakai make up, nak tunjuk kat siapa? Lainlah kalau ada husband, bolelah I tunjuk dekat dia. :p Heheee


 you should miss this when you are in foreign country

 EH2!! Adik I ada buat satu video khas untuk raya.. tengoklah.. :D Inilah semua sedara mara mara I!!


Jadi, thanks for visiting me! Minta maaf kalau blog saya sebelum ni di privatekan yer. 
Selamat Hari Raya!! :D

2 comments:

faiz said...

akhirnya dah x private....

cimon said...

Akhirnya...dapat nengok pics makanan kat blog nh. Hik3 ^^

p/s: slmt kembali cik ceria di hati Cik Fana ^_~