May 26, 2013

Ya Allah ini betul2 menggoda saya

 Assalamualaikum

 Ok si dia masih dalam bungkusan, disusun rapi gitu. Tak sabar nak rasa!

 OMO OMO! Dah bukak.. haha.. Masya ALLAH jakun gila budak ni.. excited nak rasa. Tengok tu, kuning gebu betul dia..ishkk geram jer tengok. :p

 Ohh tidakkk.... sedap gila....
Mengaku ini first time makan durian crepe. Sebab ingat nak beli kat JB, mahal!! Then beli kat KL, murah la juga. Yeayy!! Alhamdulillah.. dapat merasa. Kesian kan, budak ni baru nak merasa. Ishk3...Ya ALLAH.. Tuhan jer tahu perasaan aku macam mana time tu. :D Beli durian crepe ni kat depan UNITEN tadi. Hantar kakak balik study semula, then singgah la sekejap kat bazar.

Antara makanan fav ku kat bazar, ayam goreng disaluti rempah apa ntah. TAPI sedap gila!!! You should try this. Nama dia fried chicken. Beli kat bazar RM 6.00 jer, sekali beli, eh sedapnya, lepas tu singgah lagi sekali, beli 3 sekaligus!! ahaha tamaknya.. Alhamdulillah

























And last coconut shake yang sedap gila, for cuaca panas terik
(hahahahahaha)

OKBAI!

1 comment: