February 9, 2012

Mukjizat air sembahyang

Cerita mukjizat air sembahyang bermula dari sini

"Ahhh aku ni pehal ashik teringatkan lelaki yang aku baru jer kenal.. takkanlah giler bayang??" Power gak dia ni, buat aku ashik teringatkan dia jer..

Errkkk aku taknak jadi giler bayang. cukuplah! aku ni ashik rindu orang, buat sakit hati jer.. Kadang2 aku tertanya-tanya apa dia jalan penyelesaian untuk mengubat hati aku ni.

Pernah aku berzikir, huhu dalam 10 minit hilang terus kekebalanku untuk lupa dia. Hmmm ingat dia lagi.

Pastu aku cuba baca majalah dan buku..hmmm tak sampai 5 minit nampak terus nama dia kat dalam buku tu. (Bayangan halusinasi dah menjelma hahaha) Hmmmm ingat dia lagi!

Pastu aku cuba dengar muzik dan nama2 Allah, hmmm tenang jer rasa dengar nama Allah. eh tiba2 terdengar lagu CINTA. Tak ley pakai punya muzik. Dah lah hampir semua muzik lagu pasal cinta jer. Bukak kuat2 pun tak boleh lupa bayangan dia. Kuat betul dia punya kuasa bayangan. Hmmmm ingat dia lagi!!


Ok dalam sebulan lebih aku cari jalan penyelesaian untuk masalah aku ni.


Apakah?
Apakah?
Apakah?
Apakah?
Apakah?
Apakah? 1000 kali aku tanya..


Akhirnya, aku cuba ambil air sembahyang sebelum masuk tidur. Hmm macam biasalah kalau nak tidur jer mesti teringat dia.(Opss pecoh rahsia) GILA BAYANG KAU!! Ok penyakit gila bayangan ni paling parah pernah aku alami. Takde penyakit lain yang boleh tandinginya.. Eh silap2.. Maaf!! Aku tak suka dilabel gila bayang di sini cuma penyakit misteri jer boleh di labelkan di sini. I HATE DI LABEL GILER BAYANG.

Ok nak tahu apa keputusannya bila aku ambil air sembahyang? Alhamdulillah..kerinduan aku da terubat dengan mengambil air sembahyang. tapi sebelum ni aku selalu jer ambil air sembahyang tapi teringat dia jugak!? Ohhh aku selalu kentutut, that's why air sembahyng aku hilang.

So kekebalan ku adalah ambil air sembahyang sahaja. Amin!! Hahaha. Semoga korang akan selalu mengambil air sembahyang untuk tenangkan jiwa dan untuk mengelakkan dari diganggu oleh setan. Sebab air dan api tak boleh disatukan. That's why setan susah nak kacau kita bila kita dah amek air sembahyang ni. Ok salam..:DD

Aku pernah gak rindu giler kat budak ni tapi tak payah kot amek air sembahyang sebab tak parah rindu aku kat budak ni.

1 comment:

cimon said...

Lek2...

p/s: rindu dgn byk orang boley hilangkan rindu pd seseorang,tp rindu dgn Dia lg bgus. Hehehe (^^)