February 16, 2012

Ais krem yogurt dan buah-buahan

Assalamualaikum,

Untuk pengumuman penting di sini saya akan posting di Johor Specialist Hospital saja kali ni. Jadi banyak assignment akan dilakukan semasa posting di JSH iaitu Portfolia yang berlambak akan dilakukan. Usaha tangga kejayaan. Jangan mengalah Farhana. Work hard for semester 6, never ever give up. You'll become looser if you do always think negative. Open minded please if your mentor scolded at you.

Hehe tengah bayangkan mentor saya mesti akan memarahi saya semasa praktikal nanti. Hmm perkara biasala tu kalau dalam proses pembelajaran. Pastu nak kene ikut doktor buat round tengok patient, takutnya. Kalau tersalah dengar doktor order investigation apa untuk patient ni, mati wooo. Kene marah dengan doktor jela.Ala kalau semua doktor kat JSH tu baik macam doktor kat Tawakkal (Dr. H) ngan Kuantan(Dr. K) kan best.

Jadi cerita selanjutnya adalah di bawah. Ais krem!!! Dah lama tekak ni tak dibasah dengan kesejukan ais krem.

Ais krem J. Co la yang tengah saya cakapkan. Rasanya pun boleh tahan sedap. Dan rasanya adalah 100 peratus buatan yogurt. Hehe aku men cakap he ni, tapi rasanya memang rasa yogurt betul. =) Boleh tambah apa2 jenis buah-buahan yang kita suka. LOVE IT.

Ermm teringat tutti frutti saya yang pertama kali saya buat tu. Huduh!



2 comments:

maisarah lani said...

sedapnya! :O

cimon said...

Nice!! (^_^)

p/s:bile nk blanje cimon eskrim nh? huhu