May 1, 2011

Once I know about him, I'll do anything as long as he hates me

Okey tajuk kat atas macam tak bole bla kan. Once I knew about him, I'll do anything as long as he hates me so much. Bunyi macam kejam giler kan aku ni? Tapi korang mesti tak faham kan maksud tajuk kat atas. Maksudnya.. once I knew he likes me I will do anything that he can hates me so so much. Auw memang kejam. Tehee sebab tu sampai sekarang mendara. OPSS salah membujang la. Kenapa aku akan berkelakuan begitu? Kerana yer.. kerana aku memang bersifat kejam terhadap sesetengah lelaki yang suka aku. Aku suka jual mahal.

Tu antara salah satu sifat aku terhadap lelaki. Tapi ada orang perli, "Jangan jual mahal sangat nanti kau yang rugi!" Thanks for the words. Haha tapi aku tak rugi sebab aku tak suka laki tu pun. Kalau ada jodoh mestilah aku terima dia seadanya. Kalau tak suka apa guna laki tu layan aku. Sebab! Aku tak suka kalau laki letak harapan tinggi pada pompuan kalau pompuan tu tak suka laki tu. No points right. Last2 tak dapat..Jeng jeng jeng. Lagi satu aku memang suka buat perangai berlagak depan lelaki yang suka aku. Padahal berlagak bukanlah sifat aku sebenarnya. Pura-pura berlagak jer.. Bila setiap kali bertembung dengan lelaki yang suka aku, aku akan jeling, buat muka perasan lawa, buat muka menyampah, buat muka macam nak kene tendang dengan kekuda jer, masa berjalan mata akan pandang bawah dan terus jalan laju-laju. Wahhhhh aku sangat2 kejam.

Tak tahulah kenapa kejam sangat sejak akhir2 ini dengan laki. Aku suka sifat kejam aku ini. Yang ketiga..kalau lelaki tu cuba nak dekat dengan aku. Aku akan berlari jauh dari dia. Kejam kan? Sebab satu hal jer, aku tak suka dia. Kalau aku tak suka dengan dia, aku akan buat apa saja asalkan dia ada perasaan benci dengan aku. Biarlah dia benci dengan aku asalkan hati dia tak terguris dengan aku.

Sebab apa aku kata biarlah dia benci asalkan hati tak terguris. Banyak sebab aku cakap macam tu. Antara sebabnya aku takmo mana2 lelaki yang suka aku akan terasa hati dengan aku sebab tak layan dia, kedua tak nak diorang sedih kalau dapat tau aku tak suka dia padahal layan dia macam kawan2 jer dan yang ketiga mungkin sebab pengalaman cinta pertama buatkan aku bersifat kejam. Biarlah mula2 lagi diorang dah tahu yang aku tak suka jangan last2 nanti diorang kecik hati dengan aku.

Sekejam-kejam aku ni, ada jugaa dalam hati ada taman bunga aw. Janganlah korang anggap aku ni kuat perasan. Takkan korang tak pernah ada laki yang suka kat korang kot. Mesti korang cari pelbagai alasan supaya nak dekat atau nak jauh dari laki tu. Senang citer kan. Kalau suka layanla baik2, kalau tak suka jangan layan dari awal, nanti letak harapan terlalu tinggi jiwa laki tu yang merana. Tapi lain pulak cerita, kalau aku rasa dia tu macam okey dan ada ciri2 lelaki yang aku nak mungkin aku akan layan dia sebaga kawan dulu kot. Pastu tau2 la..Haha. Memilih ar kau.. menyampah! :p

Yer arr aku takdela lawa mana, selalu ada orang iri hati ngan aku, benci dengan aku, pastu cemburu dengan aku, cakap aku ni prasan lawa. Meemang pun aku tak lawa.. Korang jer lawa.. Huh! Tu la korang nak dengar kan. Fine aku pendek! Buncit! Apa lagi.. hehe emo plak. Tak payah la nak emo2 kat velog sendiri nade2. Ini cara aku dan cara korang pulak bagaimana? Kalau ada lelaki suka korang, apa korang akan buat? Belasah atau layanzzzz saja.

ouh kalau dia nak suka aku, aku ta kesah pung hehe

Thnx for reading my buddy,
SALAM

5 comments:

EpoLღsiKunang2 said...

Tak baik benci-benci orang..
Cuba kalau orang buat kat kita,
benci kan? :)

cimon said...

hmm...slalunye kaum cimon yg manusia nie paham signal kaum kamo tp bg dkalangan kaum cimon yg kental nih, ramai jek yg tak putus asa...terus mencoba slagi kaum kamo tak bgtau 'straight to the face' a.k.a depan2.(@_@)

p/s: lg komen on Kuantan kat previous entry (^v^)

kueh bakar said...

kejam je selagi punya masa..

farhana said...

benci sesekali takpe jgn slalu.. x baik tok kesihatan
sya ni x perfect sebb tu saya ada prasaan benci kt seseorg
sme mcm kmu kan prnah ada prasaan benci kt seseorg.. ;p
manusia mmg tak boleh elak dari prasaan benci tpi kte bole mengelakknnya
dgn cara memaafkn dia.. InsyaAllah..

farhana said...

hmm x semua org ske dgn apa yg kte ckp.. tak faham apa yg trjadi dgn diri kte sebb tu diog ckp senng2 jer benci tu tak baik