March 5, 2011

Here at Ipoh part 3

Dah dua minggu kat Ipoh.. apa yang aku buat kat sini selain on9?

Aktiviti kami di sini:

♥ bangun tido pergi hospital kerja..
♥ balik hospital pergi tido..
♥ kalau cuti makan, tido, keluar jalan2, shopping..
♥ Buat homework, NCP and diary - surat cinta untuk sister

simple list right? haha

kenapa muka aku macam nak kene pelempang jer. huhu

selain dari menunggu teksi balik? apa lagi..
selain dari posing maut macam nak kene pecah jer cermin ni. waha


shopping memangla no. 1 dalam hati bebudak kat sini haha
Ya Allah ni lagi satu yg aku nampak bila aku kuar jalan2 .. hurmm bebudak zaman sekarang.. (sebagai gambar hiasan) hahahahaha

-TAMAT-

8 comments:

cimon said...

hahaha (^v^)

EpoLღKunang2 said...

Comel lah. ^^

joegrimjow said...

wahh
dah besar dah!!
dlu rasa kecik lagi

Trafalgar D' Law said...

hahahaha.. kalau berdua-duaan.. pasti akan ada orang ke tiga iaitu aku.. haha

farhana said...

=p

zacky ~786~ said...

comeii x3.. ~

Peminat Katie Holmes said...

best kan ipoh?hahahhaa

farhana said...

ok la best huhu