December 19, 2010

From JB to Malacca

Assalamualaikum kawan2!

Baru balik dari Melaka ni, dan teramat penat. Takde tempat lain yang aku pergi melainkan kota A'Famosa.. Huhu Tunggu la next entry.. amat penat ni.. dan sambung baca nota untuk amek cross. Risau!! Risau!! Belum amek cross ni :( sobs sobs.. Start daripada
27 hari bulan ni dah kene pindah hostel pergi Bukit Kempas, praktikal kat Klinik Larkin pulak.. Penat2 ashik pindah sahaja. Tak mengapa la, demi kerjaya masa hadapan aku harus ada pengorbanan dalam diri sendiri. Bye2 Puteri Specialist Hospital.. =( hmmm

Perasaan masih risau tentang cross lagi..

4 comments:

Anonymous said...

ii dok pikir pa tu

Mohammad sabri said...

fahana boleh!!!!!....long life fahana...

Mohamad Fauzan Bin Mat Isa said...

kena pindah mana ana???

sbb apa nk pindah...

cimon said...

pindah2 boleyy gain new ++ experience...then u will not be afraid to strive for more (^v^)hehe

p/s:best jalan2? xde cendermata utk kami2 di sini? (^_~)