December 17, 2010

Apa cer..

Assalamualaikum

Haii risaunye aku cross tak dapat lagi ni

Next week da last kat PSH, masa untuk aku di PSH ni semakin suntuk sebab aku kene pergi CHN untuk praktikal di Klinik plak..

Hari ni ingat nak amek cross ngan sister tapi aku kerja kat Lab, keje office hour, nanti kalau aku amek cross hari ni belum tentu aku bole dapat cross sebab kerja kat Lab banyak ilmu aku bole manfaatkan.. Bukan senang2 nak dapat kerja di Lab ni. Wahh dah buat ujian kat Lab, aku darah A positive..

Sister plak.. hmmm bz cuti minggu depan, tapi hari ni dia ada untuk cross

kene kejar amek cross plak ngan sister.. dah la sister cuti
masa untuk aku amek cross sangat sempit.. sempit.. sempit..

risau sangat2 ni..

Assignment plak banyak nak mampus, kene buat NCP 22.. perghh jumlah yg agak banyak bagi aku tuuu..

MADAM ISMEE akan in charge untuk Special Sem 3 ni
Okayla not bad..
Pastu Madam Abrizah ajar untuk communicable disease.. wah3!!!! Ini sangat2 best!!!!
Miss Julie nanti akan ajar kami untuk SS3 yg akan dtg. tpi x ingt dia ajar apa?

waahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ni lagi best!!!! Gempak giler..

Ok sampai di sini sahaja
T.A.M.A.T.

mood : esok pergi Melaka, HOLIDAY! =D

1 comment:

cimon said...

fenin...(@_@)

p/s: best je lah (^v^)