November 9, 2010

Susah sangat ke nak faham?

Okey saya tak tahu nak cakap apa.. susah sangat ke kau nak mengerti perasaan seorang hamba atau wanita yang bernama Nurfarhanah ni.. Kenapa la kau susah sangat nak faham yang aku ni jenis wanita yang lain. Ok fine aku tak kisah kalau kau nak bergaduh dengan aku kat dalam kelas sebab kat dalam kelas takde siape yang tahu hal ini. Tapi bila kau muncul dan mula keluarkan ayat2 kasar kat aku.. aku tak suka!

Kau faham tak FACEBOOK TEMPAT PUBLIC??

Semua orang akan baca dan fikir yang bukan2 tentang aku bila kau cakap kasar kat aku.Kau tahu tak semua orang akan baca ok, bukan dalam Malaysia jer, seluruh dunia akan membacanya. Aku tahu aku loading pending.. Aku sedar bila kau suka cakap macam tu kat aku.. Aku memang manusia tak sempurna di mata kau..

Aku ni hanya hamba Allah yang rendah martabat yang sememangnya tak sempurna dan jijik di mata kau.. Aku tau, kadang2 bila aku sound kau, lama2 kau akan minta maaf dengan aku lepas tu kau buat balik.. Aku tak faham la..

Kenapala susah sangat kau nak mengerti kata-kata aku.. Aku rasa kalau cakap sejuta, billion, trillion and zillion pun kau takkan faham. Aku tak suka isu pergaduhan ditImbul dalam FB, tapi kalau dalam kelas cakapla seberapa banyak yang kau suka cakap buruk pasal aku.. AKU TAK KESAH!


asalkan bukan dalam FB..

Sebab yang malunya bukan kau.. Aku yang malu..

MyEm0.Com

Aku penat ada kawan macam kau.. Sampai aku tak tahu nak cakap apa dahh. Terima kasih kawan puji aku loading pending.. Aku terharu sangat2 bila Allah menciptakan aku dengan akal fikiran yang sempurna.. Ciri2 fizikal yang sempurna, ada mata ada tangan ada otak.. Tapi bukan macam kau.. Kutuk orang kat FB..

Agaknya kalau aku meninggal dunia baru kau sedar betapa menyesalnya kau kehilangan kawan macam aku. Tapi aku bukan jenis yang mudah mengalah.. Aku suka jadi pengalah daripada pemenang, sebab pengalah akan membuatkan diri aku naik untuk menjadi seorang pemenang kelak.

-SALAM-

3 comments:

atok said...

bykkan bersabar...

farhana said...

tgh saba ni fuhh

cimon said...

jgn lupe orang yg sabar itu pemenang!!

hehe (^v^)