November 17, 2010

Raya AidilAdha

Di sini saya nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan..

SeLaMaT hArI rAyA aIdILadHa kepada Kawan2 Semua.

May This day can be a remembering day the history of Prophet Ibrahim and his son Prophet Ismail. Hari ni terasa macam tak nak korbankan lembu tapi macam nak korbankan seseorang la. Rasa macam nak sembelih jer dia.. Hahaha tadela gurau jer..

Hari ni balik kampung yeay! Petang tadi buat kek batik, emmm sedapnyee.. Lain kali aku share ngan korang macam mana nak buat kek batik.


salam aidiladha~

mule2 gaya selendang macam ni

ni akak saya, siapa nak ngorat dia, bole2.. klik sini Syida
tapi kene mintak izin dengan BF dia dulu haha
:p

2 ekor adik sepupu sedang minum susu

time ni memang selendang aku sangat serabut.. buntu2 nak buat gaya macam mana der

akhirnya gaya selendang aku begini rupanya.. alahai dah macam gaya ustazah plak hoho

mood : aduih kene balik hostel hari ni.. esok sambung keje dush2!!

Assalamualaikum..

6 comments:

r-mean said...

salam aidiladha.

azaliahjsalleh said...

hik3 chumel je gaya tdg
bese la i pun kdg2 cm gitu
mula2 buat elok , pastu dh serabai
terpaksa tuka style plak

farhana said...

r-mean - salam aidiladha juga

azaliah - mmg buntu giler haha lgi2 klo selendng tu trlalu besar

zacky ~786~ said...

slm aidiladha

cimon said...

Indah langit kerana awan,

Indah laut kerana kebiruan,

Indah Aidil fitri kerana kemaafan,

Indah Aidil adha kerana pengorbanan

~SeLaMat MeNyaMbUt AiDiL AdHa~

p/s: saje forwardkan sms aku nie dlm blog ko...jgn mara' (^v^)hehe

p/s/s: sila poskan kek batik tersebut ek pn. ustazah (^_~)hehe

farhana said...

zacky - salam juga buat kmu

cimon - yeehe slamt menymbut raya haji jga
ok, insyaAllah akan dipost yah kek batik tu