November 12, 2010

The new one

Seperti sedia maklum, blog saya sudah berwajah baru. Yang lama mungkin agak terlalu boring.. Thnx guys for keep following me. Ala takdela baru sangat cuma tukar background jer.. Huhu hari ni saya akan menyambut kedatangan seseorang dalam rumah. Nak tahu siapa tunggu.. Hari isnin ni saya akan pergi hospital pakar puteri, sambung pengajian setelah seminggu lebih cuti di rumah yang takde pape aktiviti pun!

Ada banyak perkara yang nak diberitahu dalam blog saya ni.. Pertama syarat2 dalam blog ini adalah saya tidak akan bercerita tentang cinta saya, skandal saya dan kawan2 rapat yang boleh menimbulkan spekulasi gossip panas. Haha.. Jangan risau buat masa ni takde skandal pun dan saya single. Opsss tercerita la plakk. Yang kedua blog Farhanah Fadillah ini hanya menceritakan tentang diri saya, aktiviti harian, informasi tertentu dan kawan saya. Itu saja.

Sekarang nak mulakan hidup baru dan semalam memang nak termuntah muntah aku dibuatnya bila nak edit blog ni jadi betol2. Semalam blog aku kene sawan sebab sidebar blog aku rosak, tak ley nak add apa2 gadget Ouh sakitnye hatiku ini.. !



Ouh rindunyeee bila la nak buat cupcake dengan kakak aku lagi. Sedap giler cupcake yang kakak dan emak buat. Bila nak masuk pasaran?


4 comments:

cimon said...

cup cake? ooouhh...sedapnye...lebey2 lg kalo makan panas2 / fresh kuar dr oven (^v^)

p/s:nape icing cup cake dlm pics tu mcm huru-hara je rupenye (@_@)... kene taufan ke?

Hehehe (^_~) *jgn mara*

p/s/s: blog pon ade syarat ke? nak cover line larr nie...takpe2, nanti jgn lupe antar kad kat kami blogers sume ek! Hehehe (^v^)

farhana said...

haha memngla mcm taufan sbb 1st time kot bru nk wat
tp rsa cupcakenye sngt sedap ok

haha

siti fatimah said...

SAYA suka gila cupcake tau ;)

farhana said...

hehe yup2! sya pun suka ;)