October 20, 2010

Bila benci melanda

Minggu ni aku stress sangat2.. ditambah ada exam esok, hari khamis ada exam -CHN

Tadi madam ajar dalam kelas, satu apa pun aku x dapat nak fokus!

Semuanya x tentu arah..

Perasaan aku ni menebal, iaitu perasaan benci dan perasaan stress bila duduk dalam kelas ni

Aku benci? MasyaAllah.. macam mana aku boleh ada perasaan benci setebal ini?

Hari ni aku rasa macam nak marah orang jer.. sorry kepada orang2 yang aku dah termarah.. tak sengaja..

Aku cuba berzikir dan berselawat.. tapi perasaan tu seakan-akan mengawal diri aku
Bukannya otak aku yang kawal aku..

Ya Allah tolong aku hadapi perasaan ini yang sememangnya aku nak jauhi..

Aku benci bila lelaki miang, lelaki gatal dan lelaki miang2 gatal2.. semuanya.. boleh dikatakan aku benci lelaki.. BUKAN SEMUA LELAKI OK.

Aku benci! Dan aku telah membenci seseorang dalam kelas aku.. tak tahu kenapa.. Pada mulanya aku cuba buang perasaan benci tu kat dia, tapi akhirnya aku telah menbenci dia..

-TERIMA KASIH BUAT AKU BENCI KAT KAU- ^_^

4 comments:

Peminat Katie Holmes said...

chill2x.

atok said...

sabar itu sbahagian dr iman ;DD

cimon said...

ignore en. benci aka lelaki miang itu!

hehe (^v^)

farhana said...

hemmmmmmm tau tape korang