August 9, 2010

Pertukaran address blogspot

Memandangkan sekarang blog aku dah jadi makin femes dan femes sampai dah tak boleh nak secret2 dah.. so aku bercadang nak tukar nama blogspot address aku kepada http://farhanasshi.blogspot.com. Ingat tau bukan farhana-fadillah.blogspot.com agi tau.. Aku akan bertukar pada puasa hari pertama. Hari Rabu ni kowt. Jadi be alert.. Ceh macamla artis.. Ngeh2 Okey papepon aku suka dengan nama baru ni. I loike it! Macam sleng korean. Kadang2 ada baiknya aku simpan sedikit rahsia yang orang lain tak perlu tahu, sebab mana tahu statement berani mati yang aku cerita ni boleh menyakitkan hati orang lain. Kadang2 aku perlu senyap dan tak perlu hebohkan tentang cerita cinta ku. Mulai sekarang aku takkan cerita pasal hal peribadi aku di sini. Tetapi kadang2 bila aku luahkan di sini, aku rasa lega sangat2 sebab aku boleh dapat respon dari orang lain. terima kasih kepada mereka yang selalu beri good comment to me in my blog. Thnx guys.. love ya!

9 comments:

saya_arief said...

selamat bertukarr..
:p

cimon said...

ssshh...

hehe (^v^)

p/s:Selamat Menyambut Ramadhan, moga tiap2 hari diredhai olehNya

Cik Akma said...

selamat berpuasaa dikk ;)

farhana said...

arief - thnx =p

farhana said...

cimon - thnx ya, slamat berpuasa juga utk kamu

farhana said...

akma - thnx sis hehe

Anonymous said...

Great Blog here!! Keep up the good work. I have found it to be very informative, Thanks for all the help

Anonymous said...

Please. can you PM me and mention me company of much more thinks about this. I am really fan of a specific' s webpage...gets solved properly asap.
[IMG]http://www.sedonarapidweightloss.com/weightloss-diet/34/b/happy.gif[/IMG]

farhana said...

PM you and mention you company of much more thinks about this? i don't understand