August 22, 2010

Be strong Nurfarhanah

Assalamualaikum and hye peeps,

Today is 22 August and this is the last day I would stay at my home. Because I'm going to move at my hostel back. Seriously I hate that hostel so much, it such a haunted place.. Because everytime I saw that hostel it reminds me to hysteria event. Ya ALLAH please protect me from any bad thing that might happen to me. Please precious me.. bye2 my home sweet home.. I'm going back to my college, don't be naughty k.. And after this, I'm going to make myself as busy as usually. Makkk time kasih bagi tido kat bilik mak.. Memang tak boleh tidur kat bilik sendiri. Oppss anak mak haha. So to pleasant my minds, today me and my family went to the Angsana. Shopping for my semester 3. Is coming soon.. Alhamdulillah..here I come Semester 3!! I will do my best for semester 3. Wish Good luck for m. Takmo cedih2 agi ana, tak payah pikir sangat pasal keadaan hostel, markah untuk semster 2, and seseorang yang dirindui...

FIKIRLAH PASAL PELAJARAN DAN PASAL MASA HADAPAN ANDA. PELAJARAN LAGI PENTING FARHANA. INGAT TU PESANAN DARI MALAIKAT

Kalau pesanan dari setan,
Ala ana enjoy la dulu pelajaran kan boleh buat nanti. Don't stress out yourself about study ok.. enjoy.. enjoy..

Tak boleh tak boleh! pelajaran lagi penting.. ingatla mak bapak yang bersusah payah membayar wang untuk pelajaran anda wahai Ana.. Jangan bazirkan wang mereka dengan keseronokan, nanti anda yang menyesal kalau gagal! Belajar belajar.. ilmu itu lagi penting.


Hehehe baiklah malaikat.. saya dengar kata anda. Setan berambus!! Auzibillah himinashaitonnirrajim..


-Tamat-
Thnx for reading

3 comments:

cimon said...

bukan ke incik2 setan sume kene rantai time bulan pose nie? so... ur hostel aman laa kot buat sementara. hehehe (^v^)

p/s:rajin2 study k!

p/s/s:woo...shopping for sem 3... for raya da shopping?

farhana said...

haha raya kali ni xde shopping la cimon =(
so sad

joegrimjow said...

histeria... hooohoooo (scary sound)