March 26, 2009

award from sindadila yg shomel..

Terima kasih saya ucapkan kepada Sindadila yg tiut!! I apreciate it dear..:D


Sebelum tu saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada kedua-dua ibu bapa saya kerana telah melahirkan saya di dunia ini..tanpa diorang saya tak mungkin dapat award ni..dan saya nak ucapkan terima kaseh juga kepada kawan2 saya yg banyak membantu saya dlm karier hidup saya ni..ouh takde perkataan lain yang dapat saya ucapkan melainkan hanya terima kasih..terharunye..ma pa I win! hahaha poyo poyo~ [psss aku mmg suke merapu]
[thnx again to Dila..:)]

psss; lpe nak listkan nama pemenang award ni juga,huhu cowi bru hari ni nak listkan:

*anith
*adda
*cenh
*Marz
*Kak Ain
*Kak Akma
*Kak Hazatul Nabila
*Kak Zahra

7 comments:

philoColy said...

woouu..
kd pen ketua tgktn pn menda alah 2..
hebat la ur school..
hehe

farhana said...

haha thnx dear..
school i takla hebat sngt..
tapi student2 die agi hebat
notty2 je student die..hehe

farahin said...

haha award untuk i xde ker? ;)

farhana said...

ouh tula dear..i tak taw nak bagi kat sape..biarlah i pkir dlu..gaga~ nnt i bagi u..:)

sindaDila said...

HEHE ur most welkem syg (:

farhana said...

hehe u baek la dear..:)

Azi$M@t_BaDU+ said...

sy pn nk uplod r jugok award tuk memebers sy....
hehehehe....
6t dh hbs exam nie sy uplod byk2
hehehehe