July 5, 2013

Banyak benda yang saya rindu lately

 Assalamualaikum
Hai! Lama dah tak updated blog. Padahal baru semalam updated blog. :p Ok cakap pasal rindu, rindu sangat2 dengan mereka. SUSHI, TAKOYAKI, SPAGHETI PIZZAHUT dengan DURIAN CREPE. Aduh, teruk gila ea kau ni, rindukan makanan. Sebab apa nak rindu? Sebab mereka sangat awesome!! Hahaha










Tapi banyak2 benda yang aku rindu, bulan Ramadhan juga yang aku paling rindui. Dalam diam, bulan Ramadhan dah hampir tiba.  Alhamdulillah, umur ku masih panjang untuk terus menikmati bulan yang paling mulia iaitu bulan Ramadhan yang ditunggu-tunggu selama ini.

Anyway, before it is too late, nak wish selamat menyambut bulan ramadhan yang akan datang!! Jadikan ianya bulan yang penuh rahmat. Insya ALLAH tambah pahala banyak2 k? Amin.Ok Insya ALLAH kita akan menyambut bulan ramadhan pada 10 julai ini. Yahuuu tak sabar!!!

Umat Islam di Malaysia dijangka dapat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan tahun ini (2013) pada 10 Julai
Ini adalah berdasarkan rujukan pada tarikh-tarikh penting dalam Islam untuk tahun 2013 /1434-1435 H bagi Malaysia
Dalam senarai tarikh penting Islam yang dikeluarkan oleh  Jawatankuasa Teknikal Kalendar Islam Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, 1 Ramadhan 1434 jatuh pada 10 Julai 2013




My Sumber - http://www.mysumber.com/informasi/tarikh-puasa-bulan-ramadhan-2013-di-malaysia#ixzz2Y5q7gmI0
Anyway, thanks to my memopad yang selalu hiburkan hati aku tatkala aku sunyi dan bosan. Macam-macam game ngan video aku dah simpan dalam ni, included korean drama. Hahahaha.. Paling syok dapat tengok drama favourite aku setiap hari. And kalau nak search information terus google kat sini. Thanks! Pink colour itu wajib..






Kalau korang perasan drama2 kat bawah ni, semuanya cerita pasal budak2 sekolah. HAHAHA sebab cerita zaman sekolah sangat awesone dan comel. Ni antara dua drama favourite yang aku simpan. Tengokla, best cerita dia. Additionally, pelakon semua comel2 ngan handsome!!!

1. MONSTAR



2. DREAM HIGH





Thanks for visiting my blog..
-TAMAT-

1 comment:

cimon said...

Loves the food!! ^^

p/s: selamat menunaikan ibadah d bulan Ramadhon