April 15, 2012

making-sweetness Tanpa kawan-kawan hidup saya sunyi

Assalamualaikum
Aku perlukan ketenangan, aku nak ambil air sembahyang. Bermula dengan membasuh kedua-dua pergelangan tanganku, berkumur-kumur dan langkah2 seterusnya. Alangkah bagus kalau aku dapat menikmati ketenangan jiwa yang berpanjangan.

Membaca Al-Quran pun dapat divert mind aku dari segala masalah yang dihadapi. Tapi kadang2 bila aku bersendirian masalah aku datang balik. Oleh itu aku cuba cari jalan penyelesaian. Aku akan elakkan diri aku untuk bersendirian. Nak luangkan banyak masa dengan aktiviti berfaedah, contohnya dengan kawan2 aku. Bila aku duduk serumah dengan kawan2 aku, aku tak rasa sunyi. =)

Seboleh-bolehnya aku nak lari dari masalah. Terima kasih kepada kawan2 serumah yang aku sayangi, iaitu farahin, ima, shu, kak fiqa dan hajar. I LOVE YOU GUYS SO MUCH! Tak dapat bayangkan kalau kita dah berpisah nanti. Tak duduk serumah lagi. Hmmm sedih... Tapi buat masa ni kita masih ada masa untuk bersama sebelum kita graduate kan. Heeee~

Sebelum kita berpisah, saya akan make sure korang akan dapat kenangan terindah dari saya. Yang takkan korang lupa sampai bila2. Sebenarnya, bila aku ada masalah, aku rasa dioranglah yang buat aku lupa segala masalah selain daripada keluarga tercinta. Kawan2 yang lain pun tak kurang hebatnya, cuma yang paling rapat di rumah dengan mereka.

Final dah nak dekat, aku sendiri pun tak tahu nak start dari mana. Result entah macam mana la untuk sem 6 ni. Sebenarnya aku dah cukup stress ni sebelum nak hadapi final, cuma aku tak tunjukkan jer kat depan orang. Aku pendam dan nak bersendirian. Hmmm

Aku berdoa agar segalanya berjalan dengan lancar. Semoga pointer aku naik untuk sem 6 ni.
Rasa macam tak sangka dah nak habis belajar kat KPJIC ni. Tak sangka aku akan rapat dengan bebudak yang aku sebutkan namanya sebentar tadi. Sayang mereka!!


'Tak sabar la nak tengok jodoh ana nanti, macam mana la orangnya nanti.."
"Ana pun tak pernah bayang macam mana orang tu nanti."
"Excited nak tengok ana dengan siapa nanti..hehe"
"Siapalah orang pertama tu yerkk.... >.< "
"Untungnya jadi orang yang pertama dan terakhir dalam hidupku.."


Oleh itu, kata2 terakhir, kawan biar ramai, musuh jangan sesekali ada.. Haha aku tak pandai nak buat ayat pun. Maaf! Assalam~

2 comments:

cimon said...

Good luck!! (^_^)

azalia hjsalleh said...

kejap je 3 tahun tu
alih2 dh habis =((