October 2, 2011

About farhanasshi.blogspot.com


Mengenai blog ini? Baiklah apa sebenarnya motif utama saya buat blog. Blog ini adalah hobi saya untuk mengisi masa lapang. Ini adalah blog suka suki saya, tiada kaitan yang hidup ataupun yang mati. Blog ni dah berusia 3 tahun lebih. Saya suka blog saya. Apa-apa jenis entry yang saya post di sini adalah idea datang dari saya sendiri.

Mungkin disebabkan saya seorang pelajar jadi waktu saya sangat2 terhad untuk update story selalu. Maaflah. Saya tak kesah kalau ada orang yang dengki, iri hati dan suka kritik saya, sebab saya memang tak sempurna di mata orang. Tapi kadang2 tu bila kene kritik, tersentapla jugak hati ni kan. Huhuhu. Orang yang berjaya selalu dikritik. Saya akan sentiasa ingat ayat ini.

Blog ni saya tak kesah kalau tak ramai pembaca, sebab saya bukannya orang femes dan saya tak suka jadi popular. Haha. Saya tak rajin promote blog saya, sebab saya malas. Tapi apa2 pun, kepada yang sudi membaca blog saya, saya menghargainya. Jasa anda tidak dapat saya balas, cuma ucapan terima kasih saja tok korang. Thank you! Love you guys.

This is my gold word for you, nothing ventured nothing gain. Jadi bila saya dah ada blog sendiri, mungkin saya akan jadi orang yang lebih berinformasi. InsyaAllah.. Saya suka teroka macam2 informasi. Tapi mungkin informasi yang saya share ni terhad jer kot. Sebab masa tak mencukupi untuk mencari. I'm just a student. Busy with assignment, exam and practical. Sebab saya suka share maklumat yang berguna dengan korang sume. Especially, about health and religion. I am muslim and I proud of that. Thank you for reading kawan2.

[Eh dah masuk bulan oktober la.. hari jadi dah nak dekat. wah dah nak masuk umur 20 tahun dah ni. Hehehe..]

Truely,
Nurfarhanah Bt. A. Fadillah

8 comments:

Nia Ridzwan said...

eh sama !
saya pon malas update. ngeh3. dan tak suka blog terlalu pemes. ngeh3, susah nak share benda2 privacy :)

farhana said...

huhu LIKE LIKE LIKE

syakirahmn said...

yes,as nia said, takda privacy. noww,mmg takde privacy. nak update pn pk banyak kali. sedih :(

farhana said...

haha itula pasal..nk cerita psl jiwang2, nnt ada org muntah plak bile baca
:p

Unknown said...

haha..mls2 pon asenye blog neh lagi updated dri my blog..:)

cimon said...

3 tahun? xsangka da lame gak cimon da follow blog nie rupenye... xsangka...padan arr rase diri nie da semakin "senior".

hahaha (^v^)

p/s:welcome to the 20's club (^_~)

p/s/s:Fana tulis jek ape2 pon...kami baca.cer citer X2 (@_@)

farhana said...

ubai - haha..:p

farhana said...

cimon - thnx cimon