September 8, 2011

Appeal of an uncertain thing

Bersungguh-sungguh dia nak berkawan dengan saya semula, tapi saya ni mudah simpati sebab tu saya terima dia sebagai kawan saya semula.

Dia kata dia tak nak kehilangan kawan yang baik macam saya.

(T_____________________________T)

sedih memanjang
terharu bila dia cakap macam gitu

"saya tak kesah awak nak berkawan dengan saya semula, tapi bila dah berkawan dan dah ada kaitan dengan awak semula, saya masih teringat perkataan2 yang pernah awak kesatkan hati saya waktu dulu. kalaula saya boleh lupakan! tapi tak mudah.."

"Saya percaya awak dah berubah, tapi hati saya masih belum berubah! Hati saya masih lagi terseksa dan terluka"


Surat untuk dia, tapi tulis dekat blog sendiri..haha sengal!
(senyuman palsu!)

8 comments:

azalia hjsalleh said...

omg syg.
mmg kita boleh maafkan org. tp nak lupa tu susah kot.

joegrimjow said...

mesi laki ni. haaaaaa

cimon said...

owhh...lelaki spesis nie ke? aiseyymann...parahx2.

p/s: Fana cari arr ustaz jdkan bf je lah ek (^_~)

farhana said...

lya - seriously mmg susah

farhana said...

joe - mesi?

farhana said...

cimon - haha klaka la ustaz

ubaidillah zulkefli said...

erk..sori la awk...saye xde niat pon nk uat gitu...
ops not me lah..haha..saje blakon..
dari survey yg tlah dlakukan..prmpuan xkn kwn ngn llki yg pernah saketkan ati dye..
so salute u!

farhana said...

haha ubai nk jdi pelakon utama utk watak laki tu :p