August 7, 2011

Yang berlalu biarkan saja, janji nawaitu saya baik

Nak mengucapkan tahniah untuk kakak yang dah selamat berconvo di UIAM. Semoga kamu terus brjaya dalam kehidupan kamu dan hidup diberkati oleh Allah. Wahh terharu tak adik wish kat kakak. Sila la menangis kak. haha.

Kepada berkenaan, dalam hidup ini saya tak pernah kacau hidup orang dan jangan kacau hidup saya. Nawaitu saya tak pernah nak menunjuk-nunjuk cuma saya nak berkongsi saja. Janji gambar saya tak over macam kau! Posing maut deh..(kau tak bermaksud kamu :p).

Mari dengar cerita saya, kalau tak nak dengar tutup telinga kamo. ada paham stranger?

status FB 2 Days ago:
"tension aku dgn dunia blog!! cik anonymouse ashik tegur aku jgn paparkn kecantikan aku kt blog..aq tension sebb aq sorg jer yg kne, blogger wanita yg len x kne plak? hairan..taperla aq mmg wanita hina..aq trima teguran kamu dgn trbuka. aq xkkn tunjuk kecntikn lagi kt dunia internet ni.. mungkin aq org trpilih untuk trima komen dri hamba Allah supaya jgn tunjuk kecantikn..walaupun org len x kne tegur. aq hanya hamba Allah yg tak sempurna.sbb tu aq slalu buat salah. salam-"


Setelah menerima komen balas yang baik dari kawan2 FB, Alhamdulillah mereka berkata-kata yang tidak memedihkan hati saya. Hehehe thanks.. Love you guys..

4 comments:

azalia hjsalleh said...

i pun tgh tension gk nieeeeee

Nur Nabilah Nordin said...

chill ye dear ;D

farhana said...

lya - chill dear knp tension2 ni?

farhana said...

nur - tgh chill la ni haha