August 15, 2011

Layan sangat perasaan tu

Nak menangis jap boleh tak? Lagi2 bila dengar budak kecik baca al-Quran dengan penuh lafaz. Aku terpegun. Aku rasa macam nak menangis kejap. Izinkan aku melayan perasaan sedih..

MyEm0.Com
nak nangis...

Betol la orang kata, bila wanita tengah sedih tapi tak mengeluarkan air matanya itu bermaksud dia sedang menangis dalam hati. Dia membisu tanpa berkata apa2, tu maksudnya dia mungkin dalam kesedihan

Macam akula!!


MyEm0.Com

ni dah double menangis ni
ada sesiapa nak tolong aku kesatkan air mata aku tak? kesat ngan ingus sekali la..
mesti xde sesiapa yg nak kan..


MyEm0.Com

Triple menangis lagi



Aku menangis sebab lain jugak. Aku dah duduk Kuantan ni lame bebenor, bohsan tahap gajah..
Tak sabar nak pergi JB nak tinggalkan segala kenangan manis dan sedih kat Kuantan ni.

Hahaha
(eh? kata nak menangis asal plak gelak?)

Kan aku dah kata, wanita ni kadang2 pelik, bila kata menangis dia kata gembira. Padahal dalam hati dah hujan basah sebab menangis dalam hati jer..hehehe

Apa ayat la aku guna..

1 comment:

cimon said...

Tak best ke Kuantan? tenang jee tgk pantai kat sana kan?

(^v^)

p/s: selamat berpuasa (^_~)