May 25, 2011

Persamaan di antara adik beradik

Salam kawan2!
Kali nak bercerita pasal adik beradik. Saya ada dua orang adik lelaki dan seorang kakak. Kakak saya berumur 21, saya 20, adik laki yang ke3 berumur 18 taun dan yang paling kecil sekali adalah 8 tahun. Masing2 ada perangai tersendiri. Adek lelaki saya yang pertama tu suka sangat dengan barang2 PC. Maksudnya semua barang2 gadget pasal komputer semua dia tau. Kalau laptop saya rosak saya akan suruh dia betulkan. Berguna ada adik macam ni kan. Tehee.. Persamaan antara saya dengan dia? Entahlah, takde sangat kot sebab dia ikut muka kakak saya. Huhuhu. Tahun ni dia amek SPM.. Semoga berjaya.


Yang kedua, adalah adik laki saya yang paling kecik dan nakal. Nama dia Akmal..Muka dia ikut muka saya..Haha tak caya tengokla gambar kat bawah apa yang sama? Tang mulot / tang mata/tang hidung? Hampir sama, tapi kalau dia menyamar jadi pompuan mesti lagik chomel! Tahun ni dia darjah dua dan jadi ketua darjah dan pengawas perpustakaan. Perghh giler kose budak ni.. Haha..tapi naseb baik result periksa okey.


Perangai budak ni suka baring atas katil aku pastu terus tido dan tak sedar langsung. Haha nampak sangat katil saya sangat empuk. Sebab tu saya suka kunci pintu taknak bagi dia baring atas katil saya, sebab saya nak baring sambil bermaharaja lela di atas katil sendiri. Haha jahat gak aku ni. Aku tak kesah kalau nak baring kat katil tu, tapi jangan la sampai terus tido..huhuhu

tak banyak beza kalau ada pertalian darah

Saya sebenarnya tengah taip2 laju2 sebab sedang berada di hostel sambil menunggu cerita Karak. Nak tengok! Nak tengok sebab ada Shahir! Tak kesahlah walaupun saya memang tak suka tengok cerita antu kat wayang, tapi disebabkan ada shahir la aku nak tengok!


Selamat Menjerit di pawagam..

3 comments:

azalia hjsalleh said...

kita pun x sabar na tgk karak ;)

HaNa Hani said...

ala..nape bnyk sgt cite best bulan neyh
ish3
^_^

farhana said...

lia -da tgok kn mest best..

hana - hehe taw tape.. :p