January 18, 2011

So so terrible today

Tak boleh! Aku kene luahkan jugak.. walaupun aku rasa macam xnk post apa2 entry bulan ni. Pagi ni sampai sekarang aku rasa teruk sangat... Felt so terrible and the worse day I've ever meet today.

Aku rasa macam uneasy in my heart. Semuanya mcm tak betol.. Hari ni aku ngan kawan2 aku ada presentation about chicken pox. Aku rasa apa yg aku present hari ni sangat22 teruk berbanding presentation sebelum ini. Macam xde semnagt lgsung nk present.

MyEm0.Com


Mungkin sebab effect dari malam tadi tentang apa yg aku buat. Susahnya nak lupakan apa yg aku dah buat malam radi. Ya Allah.. Ampunkan dosa hambamu ini..

Haishhh rosakla segala-galanyaa...!!

Aku da tak boleh pikir apa2 dah sekarang ni.. blurrrrr so so blurrrrr

Kenapala aku dipertemukan dengan ujian yang sebegini.. Tapi aku redha dengan segala-galanya.. Aku tak boleh bagitahu apa ujian yang aku dah tempuh malam tadi.. Sangat2 menguji keimanan.. Dan lama2 aku boleh jadi gila!!

Apa yang aku boleh cakap sekarang ni.. Semestinya Allah adalah pelindung aku buat masa ini.. Tapi aku belum jumpai pelindung di dunia.. Yang dpat lindungi aku dari segala keburukan. Masalah yang aku hadapi sekarang ini sangat berat.. Aku tabah.. :(

Salam~

2 comments:

cimon said...

Salam.

Sabar ek. Banyakkan solat, baca al-quran & menolong orang lain.-Insyallah,kamu akan jumpa jalan penyelesaiannya-yg akan mendinginkan kembali jiwamu & melapangkan pemikiranmu.

p/s:g call mak cepat!

farhana said...

alhamdulillah