January 27, 2011

Riang Ria di Taman Merdeka Part 2

Okla just nak bagitahu.. kiteorang menang tempat kedua.. Wehehe.. Best2!! Disebabkan aku ni student dan kekurangan masa untuk updated blog sendiri, so minta maaf la sangat2 guys. Entry kali ni gambar jer banyak tapi ayat sikit. Anyway, just enjoy the pictures.


kenapa check point sampai atas batu ni weyh.. saja nak suro aku kurus..


sebelum mulakan explorace, kiteorang buat tarian zapin dulu, haha!
okey, perang dah mula.. let's go bebey
aku suka part ni, lepas dah cari gula dalam tepung.. sume muka kawan2 aku dah jadi macam zombi.. ala2 pakai bedak sejuk di siang hari haha
my team! kumpulan HOT.. wahh nk tergelakk

yeay dapat tunjuk hamper pun jadilah haha yg penting no. 2 okey. YG penting lepas aje habes aktiviti sume orang kene baling tepung okey.. tu yg muka jadi putih2

belon2 yg tak boleh dipecahkan.. dan aku berjaya tidak memecahkannya waaa! SILA TEPUK TGN.. haha
dgn ahli group aku, kak ain yg comel..

BYE!

mood : tengah exam ni T_T

1 comment:

cimon said...

Good luck on ur exam! (^v^)