October 9, 2010

Ye Saya, tiada orang lain yang di dengki

Dunia semakin kejam!!

Dewasa kini semakin berani membuat onar di muka bumi sendiri..

Apa sudah jadi ni..??

Hehehe saje buat citer lain..

Sebenarnya nak bagitaw, aku baru pas abis exam obstetrics.. Best! BELAJAR PASAL IBU BERSALIN..

Lagi satu perasaan aku sekarang ni da agak kurang sedikit gangguan emosional dan stress.. pikir pasal study dan hal jiwa. Lagi satu hal kawan..Ciss!! Taknak cerita kat sini, nanti kawan2 kelas aku tau habis..

Tapi sekarang ni aku nak tahu, apa hikmahnya aku termimpi-mimpi tergila-gila bila tengok muka dia.. Aku jarang cakap ngan dia.. Pasal sape dia pon aku kurang pasti.. Aikk pelikk.. Tau ar dia ensem.. Sekali tengok emm ensemla.. biaser2 jer.. Dua kali tengok hensemnyee.. Tiga kali tengok perghh hensem sampai termimpi-mimpi..Harap2 dia jodoh aku.. kih3x Tuhanku.. Ya Allah kau makbulkanla doaku supaya jodoh aku mempunyai muka seiras dengan aku. AMIN! haha..

Alamak kerja BI belum siap, jap lagi Miss T making2 angry kat kelas baru padan muka ko fana... hehehe.. ;p

Pastu esok kene balik hostel.. taknak balik arrr!!! Ngadap muka dia je.. da la aku sakit hati tengok dia.. Dia envy ngan aku agaknyee.. Terima kasih, tapi aku tak envy langsung dengan kau. Dan aku tak pernah benci kau.. Aku doakan kau berubah dan jangan envy2 ngan aku lagi daa.. Tuhan tak suka taw..


Aku nak cuba katakan di sini, kita hanyalah manusia biasa.. sebenarnya semakin banyak ujian yang datang daripada Allah S.W.T., semakin Allah nak tunjukkan pada kita yang dia sayang dengan kita.. Aku sentiasa berdoa pada Allah, kalau ada kawan2 aku yang sakit hati, iri hati, tak puas hati dan tak suka dengan aku.. aku akan berdoa agar dia hati dia berubah dan menjadi insan yang lebih baik.. Atau erti kata lain, jauhikanla mereka dari sifat hasad dengki terhadap aku. Tengok jerla sebagai contoh Aiman [ wah Aiman nama kau disebut di sini], dulu suka dengki aku, kutuk aku.. hina aku, sekarang Alhamdulillah, dia da berubah. Berkat doa daripada aku terhadap Allah.. Terima kasih Allah..

Kaula kekasihku buat masa ini dan selamanya..tEtapi sekiranya aku sudah bertemu dengan pasangan hidupku, janganla buat aku lupa pada kau.. Sekiranya aku terlupa, berikanla aku peringatan agar tidak luput ingatanku dari Mu Ya Allah. =)



muka sekarang da berubah, dan ada tanda itam di dahi hahahahahaha
nak sedih ker nak nangis ni? =( sbb muka da x becih mcm dlu. Mungkin sebab banyak sangat makan kacang time raya

4 comments:

saya_arief said...

muke ape tuu..
rindu musim raye kah..
;p

Peminat Katie Holmes said...

semoga berjumpa dengan jodoh yg muka nya sama.

farhana said...

mne de rindu musim raya hoho

aminnn hehe

cimon said...

muke same?

peliknye...

(~_~")