September 17, 2010

Cerita sebenarnya bila buat status begitu di FB

Salam mesra dariku,
Assalamualaikum semua..

Dalam hati Tuhan jer yang tahu betapa aku sedang sedih memikirkan dua perkara. Tapi aku tak mudah mengalah, aku akan cuba untuk buang segala duri dalam hati ini. Menangis berterusan takkan membantu aku kembali ceria. Dalam FB aku luahkan satu perasaan yang belum pernah aku buat dalam hidup ini. Percayalah!

"bila melihat pasangan bercinta di depan mata aku.. aku benci melihatnya!! >.<"

Itula status yang aku tulis kat FB, dan sememangnya diluar jangkaan aku bila aku ada perasaan sebegitu pada pasangan bercinta! MasyaAllah.. apa ni.. kenapa pendendam sangat ni Farhana??! Ehee, sorry ea.. to lovely couple, bukan aku benci ngan korang [kesian korang -.-], cuma aku benci melihat orang sedang bercinta di depan mata aku, tapi hakikatnya aku keseorangan. Dalam komen FB, ada yang cakap betol, dan ada yang benar.. HAHA memang pandailah diorang ni buat tekaan. Aku cuba buang perasaan itu, dan akan berusaha sampai boleh ok. =)

jum BBQ!
ikan bakar memang da terbakar over gitu
Heee
Hari ni, aku first time makan rumah terbuka di rumah orang, tak tahula sebab apa, mungkin sebab aku malas nak keluar rumah, duduk rumah jer kot. Barula rasa gembira sikit, dapat keluar hirup udara segar. Especially dapat buat BBQ kat rumah cik Sham, mak cik sedaraku. hehe best gyler kot buat BBQ ni, nanti nak buatla kat rumah.. Nak story pasal hal peribadi kat sini memang agak bahaya. Okla sampai di sini sahaja cerita aku, salam yaw! =)

-Tamat-

1 comment:

cimon said...

memang ter'over' bakar ikan tuh!

xboleyy jd chef nie...

hehehe(^v^)

p/s:sabar ek...& kalo sedeyy... makan!! tp jgn ter'over' jugak! hehehe (^v^)

p/s/s:nape buat muke bulat kat pic last tuh? nak bertanding dgn mukaku yg kiut nie (perasan)? meh2

hehehe (^v^)