August 2, 2009

[-.-] Zzzzzz

Siapelah guna washroom lama sangat ni..

Moral value: Emmmm ape ek? Arr lu pikirlah sendiri.. kalau aku cakap macam ni jer.. Beringatlah kepada orang lain haha tak pon ingatlah kepada orang yang tersayang..

weyh aku tau sape yang guna lama sangat time ni aw.. eh farhana Keep it as secret hehehe
Bye2 nak tido

17 comments:

farahin said...

buang ajat lme sngt sape suro
ahaha.. bgus2 ada kesabarn nk menunggu giliran ;D

d|n said...

lu pkla senirik??haha

d|n said...
This comment has been removed by the author.
atok said...

skodeng la.
ape lagy.
eheh

azaliahjsalleh said...

ahahaaaaaa ,
yupz2 , beringat la !
nie toilet kat mne yangg ?

yupz2 , alhamdulillah
walaupun bilik kecik tp share 2 org jep
so selesa la sikit

azaliahjsalleh said...

ahahaaaaaa ,
yupz2 , beringat la !
nie toilet kat mne yangg ?

yupz2 , alhamdulillah
walaupun bilik kecik tp share 2 org jep
so selesa la sikit

farhana said...

farahin
kesabaran sebagai seorg nurse ;D

farhana said...

D|n
:p

farhana said...

atok
aha skodeng xde manfaatnya, baik aku pecahkn pintu tu trus

agaga :p

farhana said...

lya
tu toilet kat Hotel Selesa la yunk
kolej i dekt ngn Hotel Selesa
eheh ;))

Syaquost Eichizen said...

myb tgh surf intenet kot dalam washroom..
sbb tu lama sgt..
>.<

SIR ZUL said...

pintu rosak tue..

Cik Akma said...

skodengg laa fanaaa hihihi :P

farhana said...

syaq
mindamu...
dlm toilet mne ade line internet la syaqq.........
;DD

farhana said...

sir zul
kalau pintu rosak sayala akan menendang pintu itu sampai terbukak
gagaga

farhana said...

cik akma
ustaz saya ckp skodeng itu x baik
ahaha :D

farhana said...

cik akma
ustaz saya ckp skodeng itu x baik
ahaha :D